menuordersearch
peymanpeyrovan.ir

چهل و پنج

سفارش دلخواه آموزش و آموزش دلخواه
لگوی سایت
استعداد تحصیلی مبحث منطق
تیک استعداد تحصیلی مبحث منطق یکشنبه یکم اسفند ۰۰ در آزمونهای استعدادتحصیلی دکتری، GMAT و تمام آزمونهای هوش، مبحث استدلال منطقی جزء سوالات ثابت آزمون به حساب می‌آید. انواع گزاره های منطقی، استدلال استنتاجی، استقرائی، تقویت و تضعیف استدلال، فرض پنهان از جمله مباحث مورد پرسش هستند. در این سایت دوره آموزشی ویژه آمادگی آزمونهای فوق الذکر با تاکید بر حل تستهای سازمان سنجش و آزمون بین المللی ارائه می‌گردد.
آمادگی آزمون زبان تافل دکتری، مبحث جملات شرطی
تیک آمادگی آزمون زبان تافل دکتری، مبحث جملات شرطی شنبه سی ام بهمن ۰۰ آزمون زبان تافل دکتری برای تمام دانشجویان دکتری تخصصی دانشگاههای سراسری و آزاد ضروری است. با توجه به ضرورت این آزمون، آموزش بهینه در این خصوص اهمیت بالایی دارد. در این نمونه آموزش مبحث جملات شرطی مورد بحث و بررسی قرار گرفته است.
مشتق پذیری قسمت اول
تیک مشتق پذیری قسمت اول شنبه سی ام بهمن ۰۰ پرسوال ترین مبحث تمام آزمونهای حساب دیفرانسیل و انتگرال (حسابان) موضوع مشتق و کاربرد مشتق است. با توجه به اهمیت بسیار بالای بحث مشتق در این دوره آموزشی تمام مباحث مبتنی بر هندسه مساله و با تاکید بر حل تست ارائه خواهند شد. در این نمونه آموزش مفاهیم مشتق، ارتباط مشتق پذیری با پیوستگی، مشتق های چپ و راست و ... مورد بحث و بررسی قرار گرفته است.
محاسبه مستقیم انتگرال دو گانه
تیک محاسبه مستقیم انتگرال دو گانه شنبه سی ام بهمن ۰۰ در این آموزش محاسبه مستقیم انتگرال دوگانه مورد بحث و بررسی قرار گرفته است. در واقع پس از تعریف اولیه انتگرال دوگانه و تحلیل قوانین انتگرال یک گانه، موضوع بسیار مهم تعویض ترتیب انتگرال گیری با رسم شکل به طور کامل آموزش داده شده است. در پایان با ترسیم نواحی معروف انتگرال گیری دوگانه آمادگی دانشجو به بالاترین سطح خود می‌رسد. لازم به ذکر است سایر روشهای انتگرال گیری به طور کامل در همین سایت بارگذاری خواهد شد.
انواع تابع قسمت اول
تیک انواع تابع قسمت اول جمعه بیست و نهم بهمن ۰۰ عمیق ترین مفهوم ریاضیات و حسابان، موضوع تابع است. در این آموزش مفهوم تابع، تعبیر هندسی دامنه و برد، مفهوم تابع زوج و فرد و غیره، مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد. مشابه تمام آموزشهای تخصصی این سایت، مبنای تدریس مبتنی بر هندسه مساله و با تاکید بر حل تمرین است.
آمادگی آزمون زبان تافل دکتری، مبحث ساختار‌های یکسان
تیک آمادگی آزمون زبان تافل دکتری، مبحث ساختار‌های یکسان جمعه بیست و نهم بهمن ۰۰ آزمون زبان تافل دکتری برای تمام دانشجویان دکتری تخصصی دانشگاههای سراسری و آزاد ضروری است. با توجه به ضرورت این آزمون، آموزش بهینه در این خصوص اهمیت بالایی دارد. در این نمونه آموزش مبحث بسیار مهم ساختار های همسان مورد بحث و بررسی قرار گرفته است.
گالری تصاویر