menuordersearch
peymanpeyrovan.ir

چهل و هفت

سفارش دلخواه آموزش و آموزش دلخواه
لگوی سایت
آنالیز عددی پیشرفته مبحث درون‌یابی
تیک آنالیز عددی پیشرفته مبحث درون‌یابی چهارشنبه دوازدهم آبان ۰۰ در این آموزش رایگان مبحث درون یابی از درس آنالیز عددی پیشرفته به طور کامل تدریس شده است.در واقع تمام سرفصل های مربوط با تاکید بر حل مســاله به ویژه از منابع و کتب معتبر تشریح شده اند و دانشجو از مراجعه به سایر منابع معاف خواهد شد.
پکيج کامل آزمون دکتری
تیک پکيج کامل آزمون دکتری سه شنبه سیزدهم مهر ۰۰ به زودی دوره های زبان در سایت راه اندازی خواهد شد.
محاسبه حد توابع براکتی قسمت اول
تیک محاسبه حد توابع براکتی قسمت اول چهارشنبه ششم مرداد ۰۰ در این فیلم محاسبه حد توابع براکتی آموزش داده می‌شود. محاسبه حد چپ، حد راست، مقدار تابع، پیوستگی توابع براکتی از جمله مباحث این آموزش خواهد بود. در واقع با روشی مبتنی بر حل مساله، محاسبه حد توابع براکتی به داوطلب آموخته خواهد شد. جهت اطمینان از کیفیت آموزش نمونه فایل رایگان در ادامه موجود است.
حسابان تعیین دامنه: قسمت اول
تیک حسابان تعیین دامنه: قسمت اول جمعه یکم مرداد ۰۰ تعیین دامنه انواع توابع کسری، رادیکالی، لگاریتمی، مثلثاتی و غیره از جمله موضوعات مهم ریاضیات است. عمده مشکل داوطلبان در تعیین دامنه توابع ترکیبی است.(مثلا شامل رادیکال و لگاریتم و...). در این آموزش با روشی مبتنی بر حل مساله، موضوع فوق مورد بحث و بررسی قرارگرفته و با تمرکز روی مشکلات اصلی، دانش آموز به بالاترین سطح آمادگی خواهد رسید. نمونه فایل رایگان در ادامه ...
آموزش محاسبه حد تابع در بی نهایت(فقط با نگاه)
تیک آموزش محاسبه حد تابع در بی نهایت(فقط با نگاه) جمعه یکم مرداد ۰۰ در این آموزش با یک روش فوق تستی و فقط با نگاه به محاسبه حد تابع در بی نهایت می‌پردازیم. لازم به ذکر است این روش بسیار کارآمد در محسبه حد دنباله و تشخیص رفتار سری ها نیز کاربرد دارد. البته نمونه فیلم آموزشی رایگان در ادامه موجود است.
ریاضی تجربی پایه دوازدهم: مشتق قسمت اول
تیک ریاضی تجربی پایه دوازدهم: مشتق قسمت اول دوشنبه بیست و هشتم تیر ۰۰ در این اموزش مبحث مهم مشتق از ریاضی تجربی پایه دوازدهم با تاکید بر حل مساله مورد بحث و بررسی قرار گرفته است. و تستهای کنکور سراسری به عنوان مثال در این آموزش حل شده اند.
گالری تصاویر