menuordersearch
peymanpeyrovan.ir

چهل و دو

سفارش دلخواه آموزش و آموزش دلخواه
لگوی سایت
بانک مساله خودآموز محاسبه مشتق با فرمول (ویژه متوسطه دوم)
تیک بانک مساله خودآموز محاسبه مشتق با فرمول (ویژه متوسطه دوم) یکشنبه بیست و یکم فروردین ۰۱ مبحث مشتق مهمترین و پرسوال ترین موضوع تمام آزمونهای مرتبط با ریاضی است. لازمه یادگیری این مبحث کلیدی حل تمرین با پاسخهای کاملا تشریحی است. در این آموزش مسایل محاسبه مشتق با فرمول از توابع مختلف جبری، کسری، مثلثاتی، تواندار، حاصلضربی، تابع مرکب و ... با حل تشریحی مورد بحث و بررسی قرار گرفته است. تمام مسایل از منابع معتبر و آزمونهای مختلف به نوعی انتخاب شده اند که دانش آموز با حل و مرور آنها اولا به بالاترین مرز آمادگی خواهد رسید ثانیا از مراجعه به هر کتاب و آموزشی بی نیاز خواهد شد.
بانک مساله خودآموز محاسبه انتگرال خط
تیک بانک مساله خودآموز محاسبه انتگرال خط شنبه بیستم فروردین ۰۱ با نگاه اجمالی به تستهای کارشناسی ارشد سالهای اخیر به وضوح متوجه می‌شویم که انتگرالهای خط، سطح، قضایای گرین و ... جزء سوالات ثابت آزمون شده اند. در این بانک مساله نمونه تمرینات تیپ و مهم از بحث انتگرال خط از منابع معتبر لاتین به صورت کاملا تشریحی و مرحله به مرحله برای اولین بار در ایران مورد بحث و بررسی قرار گرفته است. در ادامه تمام مباحث ریاضی عمومی و سایر دروس تخصصی ریاضیات به صورتهای فیلم آموزشی، جزوات بانک مساله خودآموز و کلاسهای آنلاین در سایت دکتر پیروان بارگذاری خواهد شد.
بانک مساله خودآموز محاسبه مشتق (ویژه متوسطه دوم)
تیک بانک مساله خودآموز محاسبه مشتق (ویژه متوسطه دوم) شنبه بیستم فروردین ۰۱ بدون شک مهمترین رکن یادگیری ریاضیات حل مساله و فکر کردن درباره راه حل آن است. دکتر پیروان برای اولین بار در ایران اقدام به تهیه بانک مساله خودآموز با حل تشریحی تمام مباحث ریاضیات نموده است. در این بانک، محاسبه مشتق توابع مختلف با استفاده از تعریف مشتق و ... به تفصیل و به صورت خودآموز و مرحله به مرحله مورد بحث و بررسی قرار گرفته است. این آموزش برای دانش آموزان متوسطه دوم ریاضی و تجربی جهت امتحانات پایان ترم و کنکور سراسری و آزاد قابل استفاده و ضروری است.
بانک مساله خودآموز حد و پیوستگی (ویژه متوسطه دوم)
تیک بانک مساله خودآموز حد و پیوستگی (ویژه متوسطه دوم) جمعه نوزدهم فروردین ۰۱ بدون شک مهمترین رکن یادگیری ریاضیات حل مساله و فکر کردن درباره راه حل آن است. دکتر پیروان برای اولین بار در ایران اقدام به تهیه بانک مساله خودآموز با حل تشریحی تمام مباحث ریاضیات نموده است. در این بانک، نمونه مسایل مختلف محاسبه حد در حالات مختلف، قضیه فشار، پیوستگی و ... به تفصیل و به صورت خودآموز و مرحله به مرحله مورد بحث و بررسی قرار گرفته است. این آموزش برای دانش آموزان متوسطه دوم ریاضی و تجربی جهت امتحانات پایان ترم و کنکور سراسری و آزاد قابل استفاده و ضروری است.
آمادگی آزمون زبان تافل دکتری
تیک آمادگی آزمون زبان تافل دکتری یکشنبه چهاردهم فروردین ۰۱ آزمون زبان تافل دکتری یکی از مهمترین آزمونها به شمار می‌رود. با توجه به ضروری بودن نمره زبان برای تمام دانشجویان مقطع دکتری تخصصی و نیز داوطلبان کنکور دکتری کلیه رشته‌ها اهمیت این آزمون و لذا آموزش جامع آن بیش از پیش استنباط خواهد شد. در این آموزش درک مطلب و لغات ضروری به همراه ترجمه فارسی با مثال لغات و نیز ترجمه متون مختلف به همراه تستهای مربوط مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد. در ضمن سایر مباحث مانند گرامر و نکات شنیداری نیز در همین سایت به همراه آموزش آنلاین و حل تستهای مختلف ادوار مختلف در اختیار علاقه مندان قرار می‌گیرد. این آموزش برای داوطلبان کنکور دکتری زبان عمومی و کنکور ارشد قابل استفاده است.
ریاضی عمومی مبحث مجانب
تیک ریاضی عمومی مبحث مجانب یکشنبه هفتم فروردین ۰۱ در این آموزش مبحث مجانب از ریاضی عمومی 1 به طور کامل با تاکید بر حل مساله مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد. مباحثی مانند: تعریف مجانب قائم، مجانب افقی، مجانب مایل، روش های تعیین، شرط وجود، حل مسائل مختلف از ساده تا پیشرفته و ... با جزئیات کامل ارائه شده است.
گالری تصاویر