menuordersearch
peymanpeyrovan.ir

چهل و سه

سفارش دلخواه آموزش و آموزش دلخواه
لگوی سایت
ریاضی عمومی مبحث پیوستگی
تیک ریاضی عمومی مبحث پیوستگی یکشنبه هفتم فروردین ۰۱ یکی از مهمترین و پرسوال‌ترین مبحث های ریاضی عمومی، پیوستگی است. در این آموزش مبحث پیوستگی به طور کامل با تاکید بر حل مساله مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد. مباحثی مانند: پیوستگی در نقطه، پیوستگی در بازه، پیوستگی توابع براکتی، توابع قدر مطلقی، قضیه بولزانو و مقدار میانی، تخمین تعداد ریشه ها، وضعیت پیوستگی نمودار توابع و ... با جزئیات کامل ارائه شده است.
استعداد تحصیلی دکتری مبحث ترکیبات و احتمال
تیک استعداد تحصیلی دکتری مبحث ترکیبات و احتمال یکشنبه هفتم فروردین ۰۱ در این آموزش مبحث بسیار مهم ترکیبات استعداد تحصیلی آزمون دکتری مورد بحث و بررسی قرار گرفته است. با توجه به اینکه در تمامی آزمونهای هوش، استعداد تحصیلی، GMAT موضوع ترکیبات تقریبا جزء سوالات ثابت آزمون به حساب می‌آید لذا آموزش این مبحث از اهمیت بالایی برخوردار است.
 استعداد تحصیلی مبحث مدل سازی
تیک استعداد تحصیلی مبحث مدل سازی جمعه پنجم فروردین ۰۱ استعداد تحصیلی جزء دروس الزامی آزمون دکتری تمامی رشته‌ها و ارشد رشته MBA است. در این آموزش مهم‌ترین مبحث استعداد تحصیلی یعنی مدل سازی با تاکید بر حل تست ارائه می‌شود. از جمله مباحث: چگونگی تشکیل معادله و نامعادله، تعریف و انتخاب متغیر، تکنیکهای محاسباتی، بررسی صحت جواب و وجود جواب خارجی، مسایل چند متغیره، معادلات فرامعین و فرومعین، معادلات سیال و آموزش تکنیک عدد گذاری در حل تست و...
محاسبه انتگرال با روش جز به جز
تیک محاسبه انتگرال با روش جز به جز جمعه پنجم فروردین ۰۱ یکی از مهمترین و پرسوال‌ترین روشهای انتگرال گیری، جز به جز است. در این آموزش مبحث جز به جز یه طور کامل با تاکید بر حل مساله مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد. مباحثی مانند: تشریح فرمول، نحوه انتخاب این روش، جز به جزء های دوباره و سه باره، حل مسایل ساده تا چالشی، نمونه تمرینات تیپ و رایج با جزئیات کامل ارائه شده است.
مفهوم مشتق و محاسبات اولیه
تیک مفهوم مشتق و محاسبات اولیه چهارشنبه سوم فروردین ۰۱ با توجه به اهیمت مشتق در تمام آزمونهای تستی و تشریحی، در این نمونه آموزش مفهوم مشتق، شیب خط مماس، تعابیر هندسی و محاسبات اولیه با تعبیر هندسی و اشکال دقیق مورد بحث و بررسی قرار میگیرد. این آموزش برای داوطلبان کنکور سراسری و امتحانات پایان ترم ویژه دانش آموزان رشته ریاضی و تجربی قابل استفاده است. لازم به ذکر است فیلم کامل آموزشی و دوره کامل کلاسهای آنلاین دکتر پیروان با تاکید بر مساله در سایت ارائه شده است.
استعداد تحصیلی دکتری مبحث ترکیبات و احتمال
تیک استعداد تحصیلی دکتری مبحث ترکیبات و احتمال سه شنبه دوم فروردین ۰۱ در این آموزش مبحث بسیار مهم ترکیبات استعداد تحصیلی آزمون دکتری مورد بحث و بررسی قرار گرفته است. با توجه به اینکه در تمامی آزمونهای هوش، استعداد تحصیلی، GMAT موضوع ترکیبات تقریبا جزء سوالات ثابت آزمون به حساب می‌آید لذا آموزش این مبحث از اهمیت بالایی برخوردار است.
گالری تصاویر