menuordersearch
peymanpeyrovan.ir

چهل و یک

سفارش دلخواه آموزش و آموزش دلخواه
لگوی سایت
استعداد تحصیلی دکتری، حل مساله بخش نظریه اعداد
تیک استعداد تحصیلی دکتری، حل مساله بخش نظریه اعداد شنبه بیست و هفتم فروردین ۰۱ در این آموزش مبحث نظریه اعداد از بخش حل مساله استعداد تحصیلی آزمون دکتری مورد بحث و بررسی قرار گرفته است. با توجه به اینکه در تمامی آزمونهای هوش، استعداد تحصیلی، GMAT موضوع تئوری اعداد تقریبا جزء سوالات ثابت آزمون به حساب می‌آید لذا آموزش این مبحث از اهمیت بالایی برخوردار است.
استعداد تحصیلی دکتری مبحث ترکیبات و احتمال
تیک استعداد تحصیلی دکتری مبحث ترکیبات و احتمال شنبه بیست و هفتم فروردین ۰۱ در این آموزش مبحث بسیار مهم ترکیبات استعداد تحصیلی آزمون دکتری مورد بحث و بررسی قرار گرفته است. با توجه به اینکه در تمامی آزمونهای هوش، استعداد تحصیلی، GMAT موضوع ترکیبات تقریبا جزء سوالات ثابت آزمون به حساب می‌آید لذا آموزش این مبحث از اهمیت بالایی برخوردار است.
تحقیق در عملیات: جدول سیمپلکس و حالت های خاص
تیک تحقیق در عملیات: جدول سیمپلکس و حالت های خاص جمعه بیست و ششم فروردین ۰۱ در این آموزش مبحث جدول سیمپلکس و حالتهای خاص مربوط در حل مساله برنامه ریزی خطی با تاکید بر حل مساله و تعبیر هندسی مطالب مورد بحث و بررسی قرارگرفته است. با حل مسایل متنوع از منابع معتبر و بررسی تمام نکات موجود در این آموزش دانشجو به بالاترین سطح آمادگی خواهد رسید. این آموزش برای داوطلبان کارشناسی ارشد و دانشجویان کارشناسی رشته های ریاضی، مهندسی صنایع، سیستم های اقتصادی و اجتماعی، مدیریت، حسابداری، اقتصاد و ... قابل استفاده است.
بانک مساله خودآموز انتگرال دوگانه
تیک بانک مساله خودآموز انتگرال دوگانه سه شنبه بیست و سوم فروردین ۰۱ در این آموزش نمونه مسایل انتگرال دوگانه به طور تشریحی و مرحله به مرحله خودآموز برای اولین بار در ایران توسط دکتر پیروان مورد بحث و بررسی قرارگرفته است. محاسبه مستقیم انتگرال دوگانه، محاسبه در مختصات قطبی، محاسبه با روش تعویض ترتیب انتگرال گیری و ... از جمله مباحث این آموزش هستند. این بانک مساله خودآموز برای دانشجویان کارشناسی و داوطلبان کارشناسی ارشد رشته‌‌‌‌های فنی مهندسی و علوم پایه قابل استفاده و ضروری است. سری کامل مبحث فوق در قالب فیلم آموزشی و بانک مساله خودآموز توسط دکتر پیروان ارائه شده است.
بانک مساله خود آموز توابع گاما و بتا
تیک بانک مساله خود آموز توابع گاما و بتا دوشنبه بیست و دوم فروردین ۰۱ در این آموزش نمونه مسایل انتگرال گاما و بتا به طور تشریحی و مرحله به مرحله خودآموز برای اولین بار در ایران توسط دکتر پیروان مورد بحث و بررسی قرارگرفته است. محاسبه مقادیر مختلف تابع گاما و بتا، محاسبه انتگرالهای ناسره توسط تابع گاما محاسبه انتگرالهای پیچیده مثلثاتی توسط تابع بتا و... از جمله مسایل حل شده این آموزش هستند. این بانک مساله خودآموز برای دانشجویان کارشناسی و داوطلبان کارشناسی ارشد رشته های فنی مهندسی و علوم پایه قابل استفاده و ضروری است. سری کامل مبحث فوق در قالب فیلم آموزشی و بانک مساله خودآموز توسط دکتر پیروان ارائه شده است.
بانک مساله خود‌‌‌ آموز معادلات دیفرانسیل مرتبه اول تفکیک پذیر
تیک بانک مساله خود‌‌‌ آموز معادلات دیفرانسیل مرتبه اول تفکیک پذیر دوشنبه بیست و دوم فروردین ۰۱ در این آموزش نمونه مسایل تیپ و معروف معادلات دیفرانسیل مرتبه اول تفکیک پذیر به طور تشریحی و مرحله به مرحله برای اولین بار در ایران توسط دکتر پیروان مورد بحث و بررسی قرار گرفته است. پس از حل مسایل ساده و متوسط، مسایل پیشرفته از منابع مختلف تجزیه و تحلیل شده اند. با توجه به اهمیت مساله و فکر کردن درباره حل مساله مطمئنا مرور و بررسی چند باره مسائل آموزشی دانشجو را به بالاترین مرز آمادگی می‌رساند. این آموزش برای دانشجویان کارشناسی و داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد رشته های فنی مهندسی و علوم پایه قابل استفاده است. در ادامه کاملترین فیلم های آموزشی و بانک مساله خود آموز معادلات دیفرانسیل در سایت دکتر پیروان بارگزاری شده است.
گالری تصاویر