menuordersearch
peymanpeyrovan.ir

سی و شش

سفارش دلخواه آموزش و آموزش دلخواه
لگوی سایت
حل تشریحی تستهای کارشناسی ارشد ۱۴۰۱ ریاضی عمومی
تیک حل تشریحی تستهای کارشناسی ارشد ۱۴۰۱ ریاضی عمومی جمعه سیزدهم خرداد ۰۱ حل تشریحی تستهای کنکور ارشد و دکتری به ویژه با رویکرد تحلیل و بررسی جوانب مختلف تستها، از جمله آموزشهای مورد نیاز دانشجویان و داوطلبان کنکور ارشد و دکتری است. در این آموزش تستهای ریاضی عمومی ارشد 1401 با آموزش مباحث مربوط به تفضیل مورد بحث و بررسی قرار گرفته و به طور کامل حل شده است. علاوه بر حل تستها، مباحثی مانند تشخیص موضوع تست، انواع مباحث ترکیب شده در صورت سوال، چالشهای احتمالی دانشجو، اشتباه گرفتن احتمالی مبحث، انواع تله های علمی و محاسباتی موجود در تست و غیره مورد بحث و بررسی قرار گرفته است.
روش‌های کنترل وقفه
تیک روش‌های کنترل وقفه جمعه سیزدهم خرداد ۰۱ وقفه های غیرمنتظره  از مهم‌ترین تلف کننده های وقت در کسب و کار و تحصیل هستند. این وقفه ها می‌تواند به شکل زنگ دریافت ایمیل کامپیوتر، زنگ تلفن، زنگ دریافت پیامک یا افرادی باشد که به سراغتان می‌آیند تا با شما صحبت کنند. به نظر می‌رسد که افراد بزرگترین تلف کنندگان وقت در دنیای کار هستند. پنجاه درصد زمان کار به گفتگوهای بیهوده می‌گذرد. بسیاری افراد صبح ها پس از شروع کار به گفتگو با همکاران می‌پردازند و حداقل دوساعت این کار را ادامه می‌دهند. در بسیاری از محیطهای کاری  و آموزشی افراد تا ساعت ۱۱ صبح کار جدی را آغاز نمی‌کنند و تازه پس از اندکی کارکردن وقت ناهار فرا میرسد.
غلبه بر تعلل
تیک غلبه بر تعلل شنبه هفتم خرداد ۰۱ معروف است که «تعلل دزد زمان است. به بیان کامل‌تر «تعلل دزد زندگی است». توانایی شما برای غلبه بر تعلل و انجام آن مطابق زمان بندی، تعیین کننده شکست یا موفقیت در هر کاری است. با این حال، حقیقت این است که همه کارشان را به تعویق می‌اندازند. همه کارهای بسیار زیاد و زمان بسیار کمی دارند. اما اگر همه کارشان را به تعویق اندازند، تفاوت بین شخص با کارائی برتر و فرد با کارائی کم چیست؟
ساده است. فرد کارا  وظایف و امور کم ارزش یا بی ارزش را به تعویق می‌اندازد. شخص با کارائی ضعیف کارهایی را به تعویق می‌اندازد که ارزش ویژه ای برای زندگی و شغل فرد دارند. برای اینکه حداکثر کارایی ممکن را داشته باشید، باید تصمیم بگیرید که از امروز «تعلل خلاق» داشته باشید.
پرورش خصوصیات نوابغ
تیک پرورش خصوصیات نوابغ شنبه هفتم خرداد ۰۱ محققان، بسیاری از مردان و زنانی که در طول تاریخ نابغه بودند را مورد مطالعه قرار دادند تا فرآیندهای فکری، کارها و رفتارهای اصلی‌شان را مشخص کنند. آنها به این نتیجه رسیدند که بسیاری از این افراد هوش متوسط یا کمی بالاتر از حد متوسط داشتند. آنها افرادی مثل انشتین نبودند. ا این حال، به نظر می‌رسد همه آنها سه رفتار مشترک داشتند. خوشبختانه این رفتارها قابل پرورش است. شما هم با تمرین این رفتارها می‌توانید باهوش تر و باهوش تر شوید. با مهارت یافتن در این سه رفتار نوابغ، به نابغه ای در تفکر خلاق و حل مسئله» تبدیل می‌شوید.
روش‌های کنترل وقفه
تیک روش‌های کنترل وقفه شنبه هفتم خرداد ۰۱ وقفه های غیرمنتظره  از مهم‌ترین تلف کننده های وقت در کسب و کار و تحصیل هستند. این وقفه ها می‌تواند به شکل زنگ دریافت ایمیل کامپیوتر، زنگ تلفن، زنگ دریافت پیامک یا افرادی باشد که به سراغتان می‌آیند تا با شما صحبت کنند. به نظر می‌رسد که افراد بزرگترین تلف کنندگان وقت در دنیای کار هستند. پنجاه درصد زمان کار به گفتگوهای بیهوده می‌گذرد. بسیاری افراد صبح ها پس از شروع کار به گفتگو با همکاران می‌پردازند و حداقل دوساعت این کار را ادامه می‌دهند. در بسیاری از محیطهای کاری  و آموزشی افراد تا ساعت ۱۱ صبح کار جدی را آغاز نمی‌کنند و تازه پس از اندکی کارکردن وقت ناهار فرا میرسد.
غلبه بر تعلل
تیک غلبه بر تعلل جمعه ششم خرداد ۰۱ معروف است که «تعلل دزد زمان است. به بیان کامل‌تر «تعلل دزد زندگی است». توانایی شما برای غلبه بر تعلل و انجام آن مطابق زمان بندی، تعیین کننده شکست یا موفقیت در هر کاری است. با این حال، حقیقت این است که همه کارشان را به تعویق می‌اندازند. همه کارهای بسیار زیاد و زمان بسیار کمی دارند. اما اگر همه کارشان را به تعویق اندازند، تفاوت بین شخص با کارائی برتر و فرد با کارائی کم چیست؟
ساده است. فرد کارا  وظایف و امور کم ارزش یا بی ارزش را به تعویق می‌اندازد. شخص با کارائی ضعیف کارهایی را به تعویق می‌اندازد که ارزش ویژه ای برای زندگی و شغل فرد دارند. برای اینکه حداکثر کارایی ممکن را داشته باشید، باید تصمیم بگیرید که از امروز «تعلل خلاق» داشته باشید.
گالری تصاویر