menuordersearch
peymanpeyrovan.ir

آرشیو اخبار صفحه سی

سفارش دلخواه آموزش و آموزش دلخواه
لگوی سایت
استعداد تحصیلی: حل مساله مبحث مسافت و سرعت
تیک استعداد تحصیلی: حل مساله مبحث مسافت و سرعت سه شنبه چهارم مرداد ۰۱ در این آموزش مبحث مسافت و سرعت از حل مساله درس استعداد تحصیلی ویژه آزمون دکتری و ارشد مورد بحث و بررسی قرار گرفته است. آموزش کلیه مباحث، حل تشریحی تستهای کنکور دکتری استعداد تحصیلی، ارائه نکات تستی و بررسی پرسشهای احتمالی دانشجویان از جمله مطالب این آموزش هستند. این آموزش برای داوطلبان کنکور دکتری کلیه رشته ها و نیز داوطلبان ارشد رشته مدیریت کسب و کار (MBA) قابل استفاده است.
استعداد تحصیلی: حل مساله مبحث تناسب
تیک استعداد تحصیلی: حل مساله مبحث تناسب سه شنبه چهارم مرداد ۰۱ در این آموزش مبحث تناسب از درس حل مساله استعداد تحصیلی ویژه آزمون دکتری و ارشد مورد بحث و بررسی قرار گرفته است. آموزش کلیه مباحث، حل تشریحی تستهای کنکور دکتری استعداد تحصیلی، ارائه نکات تستی و بررسی پرسشهای احتمالی دانشجویان از جمله مطالب این آموزش هستند. این آموزش برای داوطلبان کنکور دکتری کلیه رشته ها و نیز داوطلبان ارشد رشته مدیریت کسب و کار (MBA) قابل استفاده است.
استعداد تحصیلی: مهارت های عددی
تیک استعداد تحصیلی: مهارت های عددی سه شنبه چهارم مرداد ۰۱ در این آموزش مبحث مهارت های عددی از درس استعداد تحصیلی ویژه آزمون دکتری و ارشد مورد بحث و بررسی قرار گرفته است. آموزش کلیه مباحث، حل تشریحی تستهای کنکور دکتری استعداد تحصیلی، ارائه نکات تستی و بررسی پرسشهای احتمالی دانشجویان از جمله مطالب این آموزش هستند. این آموزش برای داوطلبان کنکور دکتری کلیه رشته ها و نیز داوطلبان ارشد رشته مدیریت کسب و کار (MBA) قابل استفاده است.
ریاضی مهندسی: حل تمرین و تست دنباله سری مختلط
تیک ریاضی مهندسی: حل تمرین و تست دنباله سری مختلط سه شنبه چهارم مرداد ۰۱ ریاضی مهندسی مهمترین درس ریاضیات کنکور ارشد و دکتری محسوب می‌شود. با توجه به سطح بالای این درس و عدم آموزش عمیق در این درس اکثر داوطلبان نمره لازم در این درس را کسب نخواهند کرد. دکتر پیروان دانش آموخته ریاضیات با بیش از 20 سال سابقه تدریس اقدام به برگزاری کلاسهای انلاین، فیلم های آموزشی و جزوات بانک مساله در ریاضی مهندسی نموده است. با توجه به اهمیت حل تمرین و تست در آموزش ریاضیات در این
ریاضی مهندسی: حل تمرین و تست معادلات با مشتقات جزیی
تیک ریاضی مهندسی: حل تمرین و تست معادلات با مشتقات جزیی سه شنبه چهارم مرداد ۰۱ ریاضی مهندسی مهمترین درس ریاضیات کنکور ارشد و دکتری محسوب می‌شود. با توجه به سطح بالای این درس و عدم آموزش عمیق در این درس اکثر داوطلبان نمره لازم در این درس را کسب نخواهند کرد. دکتر پیروان دانش آموخته ریاضیات با بیش از 20 سال سابقه تدریس اقدام به برگزاری کلاسهای انلاین، فیلم های آموزشی و جزوات بانک مساله در ریاضی مهندسی نموده است. با توجه به اهمیت حل تمرین و تست در آموزش ریاضیات در این ...
استعداد تحصیلی: هوش تجسمی
تیک استعداد تحصیلی: هوش تجسمی یکشنبه دوم مرداد ۰۱ در این آموزش مبحث هوش تجسمی از درس استعداد تحصیلی ویژه آزمون دکتری و ارشد مورد بحث و بررسی قرار گرفته است. آموزش کلیه مباحث، حل تشریحی تستهای کنکور دکتری استعداد تحصیلی، ارائه نکات تستی و بررسی پرسشهای احتمالی دانشجویان از جمله مطالب این آموزش هستند. این آموزش برای داوطلبان کنکور دکتری کلیه رشته ها و نیز داوطلبان ارشد رشته مدیریت کسب و کار (MBA) قابل استفاده است.
گالری تصاویر