menuordersearch
peymanpeyrovan.ir

آرشیو اخبار صفحه سه

سفارش دلخواه آموزش و آموزش دلخواه
لگوی سایت
آموزش اصولی قضیه آبل در معادلات دیفرانسیل
تیک آموزش اصولی قضیه آبل در معادلات دیفرانسیل پنج شنبه بیست و پنجم مرداد ۰۳ در ادامه قضیه آبل و رونسکین جوابهای معادلات دیفرانسیل مرتبه دوم با ضرائب متغیر مورد بحث و بررسی قرار گرفته است. در واقع ارتباط استقلال خطی جوابها با ناصفر بودن رونسکین جوابها، قضیه آبل، محاسبه رونسکین جوابها، معادله مرتبه اول رونسکین‌ جوابها در این نمونه آموزش مورد بحث و بررسی قرار گرفته است.
ساده‌ترین روش محاسبه حجم در مختصات استوانه‌ای
تیک ساده‌ترین روش محاسبه حجم در مختصات استوانه‌ای دوشنبه بیست و دوم مرداد ۰۳ بدون تردید یکی از مهمترین مباحث مورد پرسش در ریاضی عمومی محاسبه حجم است. در حالت کلی محاسبه حجم در انتگرال‌گیری سه‌گانه با روش‌های مختلف محاسبه می‌شود. از جمله این روش‌ها عبارتند از: محاسبه مستقیم، محاسبه در مختصات استوانه‌ای، محاسبه در مختصات کروی و ... 
تعیین اکسترمم نسبی، کارشناسی ارشد ۱۴۰۳ مدیریت کسب و کار
تیک تعیین اکسترمم نسبی، کارشناسی ارشد ۱۴۰۳ مدیریت کسب و کار شنبه بیستم مرداد ۰۳ بدون تردیدمبحث مشتق از ریاضی عمومی، جزء پرسوال‌ترین موضوعات آزمونهای ارشد و دکتری تخصصی است. در حالت کلی سرفصل مشتق به سه دسته ۱. مشتق‌پذیری ۲. محاسبه مشتق ۳. کاربرد مشتق تقسیم می‌گردد. در موضوع مشتق‌پذیری، تعریف مشتق، وجودو عدم وجود مشتق، ازتباط مشتق با ...
مشتقات زنجیره‌ای مستقل از حفظ فرمول، درس و مسئله
تیک مشتقات زنجیره‌ای مستقل از حفظ فرمول، درس و مسئله چهارشنبه هفدهم مرداد ۰۳ یکی از مهمترین و پرتکرارترین تستهای ریاضی عمومی ارشد و دکتری، مشتقات چندمتغیره و کاربردها است. محاسبه مشتق نسبی، تعریف مشتق نسبی، مشتق نسبی توابع همگن، مشتقات ضمنی، مشتقات جهتی، مشتق زنجیره ای و ... از سرفصلهای معروف هستند. دکتر پیمان پیروان دانش‌آموخته ریاضیات با بیش از ۲۰ سال سابقه تدریس اقدام به ارائه کاملترین آموزش ریاضی عمومی با تاکید بر مسئله نموده است. 
آموزش اصولی معادلات دیفرانسیل: روش کاهش مرتبه
تیک آموزش اصولی معادلات دیفرانسیل: روش کاهش مرتبه سه شنبه شانزدهم مرداد ۰۳ جهت حل یک معادله دیفرانسیل به ویژه در حوزه کارشناسی ارشد و کنکور دکتری تخصصی، باید با توجه به نوع و مرتبه معادله روش مورد نظر را انتخاب کرد. به عنوان نمونه در معادلات خطی مرتبه اول می‌توان از روش عامل انتگرال‌ساز، روش جداسازی، معادلات کامل، تغییر متغیرهای مرتبط و ... استفاده کرد.
چگونه و بدون رسم شکل حدود انتگرال دوگانه در مختصات قطبی را تعیین کنیم؟
تیک چگونه و بدون رسم شکل حدود انتگرال دوگانه در مختصات قطبی را تعیین کنیم؟ سه شنبه شانزدهم مرداد ۰۳ به عنوان نمونه و جهت آشنایی مخاطبان گرامی با جزئیات و چالشهای موجود در محاسبه انتگرال با مختصات قطبی فیلم آموزشی دکتر پیروان در ادامه موجود و ارائه شده است. در این فیلم ابتدا تشخیص موضوع و سپس چگونگی پیدا کردن تغییرات انتگرال دوگانه در مختصات قطبی یعنی شعاع و زاویه و در نهایت چونگی محاسبه انتگرال به تفصیل مورد بحث و بررسی قرار گرفته است.
گالری تصاویر