menuordersearch
peymanpeyrovan.ir

هفت

سفارش دلخواه آموزش و آموزش دلخواه
لگوی سایت
محاسبه تابع پتانسیل در معادلات دیفرانسیل
تیک محاسبه تابع پتانسیل در معادلات دیفرانسیل سه شنبه دهم مهر ۰۳ در مبحث معادلات دیفرانسیل کامل عمده مباحث مورد پرسش عبارتند از: تشخیص کامل بودن معادله، محاسبه تابع پتانسیل، محاسبه عامل انتگرال‌ساز و در نهایت حل معادلات دیفرانسیل کامل. در تمامی موارد فوق علاوه بر محاسبات رایج چگونگی تشخیص موضوع مربوطه بسیار مهم و اساسی است. به عنوان نمونه چگونگی محاسبه تابع پتانسیل با مثال حل شده در ادامه توسط دکتر پیروان ارائه شده است.
حل تستهای استعداد تحصیلی دکتری ۱۴۰۳ با جواب  تشریحی
تیک حل تستهای استعداد تحصیلی دکتری ۱۴۰۳ با جواب تشریحی دوشنبه نهم مهر ۰۳ در Avid plan واحد زمان برای مطالعه، هفته است. در حالت کلی سه نوع هفته تحت عناوین ۱. هفته درس ۲. هفته حل تمرین و تست ۳. هفته مرور و تثبیت مطالب، طراحی شده  و هر هفته ویژگیهای خاص خود را دارد که در ادامه با جزییات بیان خواهند شد. بنابر تجربه، هر داوطلب به ویژه برای دانشگاه‌های خوب باید روزانه به طور میانگین ۸ ساعت برای دروس تخصصی با تمرکز بر تعاریف و مفهوم، مطالعه داشته باشد. در ادامه ...
چگونگی تعیین حدود انتگرال در مختصات قطبی در انتگرال دوگانه
تیک چگونگی تعیین حدود انتگرال در مختصات قطبی در انتگرال دوگانه دوشنبه نهم مهر ۰۳ در حالت کلی روش‌های محاسبه انتگرال دوگانه عبارتند از: محاسبه مستقیم، تعویض ترتیب انتگرال‌گیری، مختصات قطبی تغییر متغیر. در تمام روش‌های فوق علاوه بر جزییات و محاسبه روش، موضوع تشخیص استفاده از روش بسیار مهم‌تر است. به عنوان نمونه در چه مواردی باید در محاسبه انتگرال دوگانه، از مختصات قطبی استفاده می‌کنیم؟ جهت محاسبه تغییرات شعاع و زاویه در مختصات قطبی از چه دستورالعمل‌هایی کمک می‌گیریم؟
محاسبه انتگرال سه گانه با مسائل حل شده سطح بالا
تیک محاسبه انتگرال سه گانه با مسائل حل شده سطح بالا دوشنبه نهم مهر ۰۳ در این آموزش محاسبه انتگرال سه گانه به کاملترین شیوه ممکن و با تاکید بر حل مساله مورد بحث و بررسی قرارگرفته است. مباحثی مانند تعریف و تعبیر هندسی، محاسبه مستقیم، تعویض ترتیب انتگرال سه گانه، تعیین حدود ناحیه انتگرال سه گانه از روی شکل و ناحیه مساله، محاسبه در مختصات استوانه ای و کروی، محاسبه مساحت و حجم با انتگرال سه بعدی، مسایل حل شده و مباحث ویژه از جمله موضوعات این آموزش هستند. دانشجویان کارشناسی و داوطلبان کنکور ارشد رشته ای فنی مهندسی و علوم پایه ریاضی، فیزیک و ... مخاطبان این آموزش فوق العاده ضروری هستند. کاملترین دوره آموزشی ریاضی عمومی 1 و2 توسط دکتر پیروان با تاکید بر حل مساله به صورت کلاس آنلاین تضمینی و فیلم های آموزشی با کمترین هزینه (با هدف حذف واسطه آموزشی) فقط در همین سایت ارائه شده است.
مسائل حل شده انتگرال سه‌گانه
تیک مسائل حل شده انتگرال سه‌گانه دوشنبه نهم مهر ۰۳ بدون تردید مهمترین موضوع ریاضیات دانشگاهی از جمله ریاضی عمومی۱و۲، ریاضی مهندسی و معادلات دیفرانسیل، مبحث انتگرال است. با توجه به آزمونهای کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی، حدود ۵۰ درصد تستها به محاسبه و کاربرد انتگرال مربوط می‌شود. به ویژه محاسبه انتگرالهای دوگانه و سه‌گانه که از ...
ضرب خارجی دو بردار، تعریف، خواص و تعبیر هندسی
تیک ضرب خارجی دو بردار، تعریف، خواص و تعبیر هندسی یکشنبه هشتم مهر ۰۳ از جمله دروس مهم و سرنوشت‌ساز آزمونهای کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی رشته‌های فنی مهندسی، ریاضی و فیزیک، ریاضی عمومی ۱و۲ است. با توجه به تنوع مطالب و محاسباتی بودن مباحث ریاضی عمومی، اهمیت اموزش اصولی به همراه مسائل حل شده بیش از پیش نمایان خواهد شد. دکتر پیروان دانش‌اموخته ریاضیات با بیش از ۲۰ سال سابقه تدریس اقدام به ارائه کاملترین آموزش ریاضی عمومی با تاکید بر حل مسئله نموده است.
گالری تصاویر