menuordersearch
peymanpeyrovan.ir

بیست و سه

سفارش دلخواه آموزش و آموزش دلخواه
لگوی سایت
بررسی تستهای جدید شمارش از استعداد تحصیلی دکتری
تیک بررسی تستهای جدید شمارش از استعداد تحصیلی دکتری یکشنبه ششم فروردین ۰۲ با استناد به آزمونهای چند سال اخیر و جدید کنکور دکتری به ویژه استعداد تحصیلی به وضوح درمی‌یابیم که نوع و سطح تست‌ها تغییر کرده است. به عبارت دقیق‌تر تست‌ها چند منظوره شده و نیز سخت‌تر، لذا آموزش‌های قدیمی استعداد تحصیلی هرگز پاسخ‌گوی نیاز دانشجویان نخواهد بود. دکتر پیروان دانش‌آموخته ریاضیات با حداقل ۲۰ سال سابقه تدریس اقدام به ارائه
نمونه‌های رایج و پرتکرار مدل‌سازی از استعداد تحصیلی دکتری
تیک نمونه‌های رایج و پرتکرار مدل‌سازی از استعداد تحصیلی دکتری شنبه پنجم فروردین ۰۲ یکی از ۴ بخش آزمون استعداد تحصیلی دکتری، حل مساله است. در این قسمت مباحثی مانند مدل‌سازی، درصد، سهم و نسبت، میانگین، سرعت و مسافت، ساعت، آمار و احتمال و ... مورد پرسش قرار می‌گیرد. در آموزشهای دکتر پیروان مباحث فوق با روشی قاعده‌مند با تاکید بر حل مساله مورد بحث
سوال ثابت و همیشگی استعداد تحصیلی دکتری!
تیک سوال ثابت و همیشگی استعداد تحصیلی دکتری! شنبه پنجم فروردین ۰۲ با توجه به استقبال دانشجویان از آموزشهای استعداد تحصیلی دکتر پیروان و نیز بالا رفتن سطح تستهای کنکور دکتری و نبود مرجعی مناسب آزمونهای جدید، دکتر پیروان دانش آموخته ریاضیات تخصصی با حداقل ۲۰ سال سابقه تدریس اقدام به برگزاری کلاس آنلاین استعداد تحصیلی، فیلم‌های آموزشی تخصصی، جزوات بانک مساله در سایت خود نموده است.
هر آنچه باید در مورد انتگرال جز به جز بدانید
تیک هر آنچه باید در مورد انتگرال جز به جز بدانید پنج شنبه سوم فروردین ۰۲ در چه مواقعی باید از روش انتگرال‌گیری جز به جز استفاده کنیم؟ در روش جز به جز انتخاب u و dv بر چه اساسی است؟ انتگرال سمت راست در فرمول جز به جز چه ویژگی هایی دارد؟ و چگونه محاسبه می‌شود؟ در چه مسائلی فرمول جز به جز را باید چندباره پیاده کرد؟ این سوالات و سایر چالش های دانشجویان در ریاضی عمومی در سایت دکتر پیوان در قالب VBOOK و EBOOK و کلاسهای آنلاین ارائه شده است.
هر آنچه باید در مورد تباهیدگی بدانید
تیک هر آنچه باید در مورد تباهیدگی بدانید چهارشنبه دوم فروردین ۰۲ موضوع تباهیدگی و جزییات مربوط از مهمترین و پرسوال ترین مطالب تحقیق در عملیات محسوب می‌شود. تعریف تباهیدگی، ارتباط تباهیدگی و تعداد پایه‌ها، تباهیدگی برطرف شدنی و برطرف نشدنی، تعبیر هندسی موضوع، تباهیدگی ناشی از خود دستگاه و ... از جمله سرفصلهای این آموزش هستند.
رمز و راز تعیین حدود و محاسبه انتگرال سه‌گانه
تیک رمز و راز تعیین حدود و محاسبه انتگرال سه‌گانه شنبه بیست و هفتم اسفند ۰۱ تعیین حدود انتگرال در تمام آزمونها از اصلی‌ترین چالش‌ها محسوب می‌شود. به ویژه در انتگرال‌های دوگانه و سه‌گانه پیدا کردن حدود انتگرال مشکل اصلی دانشجویان و نیز مورد علاقه طراحان سوال است. در این آموزش دکتر پیروان با روشی منحصر به فرد و بدون الزام در رسم شکل حدود انتگرال سه‌گانه در مختصات قطبی مورد بررسی قرار می‌گیرد.
گالری تصاویر