menuordersearch
peymanpeyrovan.ir

چهل و شش

سفارش دلخواه آموزش و آموزش دلخواه
لگوی سایت
آمادگی آزمون زبان تافل دکتری، مبحث مطابقت فعل و فاعل
تیک آمادگی آزمون زبان تافل دکتری، مبحث مطابقت فعل و فاعل جمعه بیست و نهم بهمن ۰۰ آزمون زبان تافل دکتری برای تمام دانشجویان دکتری تخصصی دانشگاههای سراسری و آزاد ضروری است. با توجه به ضرورت این آزمون، آموزش بهینه در این خصوص اهمیت بالایی دارد. در این نمونه آموزش مبحث مطابقت فعل و فاعل به ویژه از لحاظ جمع و مفردی مورد بحث و بررسی قرار گرفته است.
 انتگرال خط با تاکید بر مساله
تیک انتگرال خط با تاکید بر مساله پنج شنبه بیست و هشتم بهمن ۰۰ ریاضی عمومی یکی از مهمترین دروس تمامی آزمونهای مربوط به شمار می‌رود. به ویژه انتگرال چندگانه و کاربرد آن از چالشی ترین مباحث این درس خواهد بود. در این نمونه آموزش، موضوع تخصصی انتگرال خط مورد بحث و بررسی قرار گرفته است. در واقع پس از تعریف و استدلال هندسی مطلب، با حل تشریحی مسایل مختلف و متنوع از منابع معتبر تمامی جوانب و نکات مربوط مورد تجزیه و تحلیل قرار می‌گیرد.
استعداد تحصیلی دکتری، حل مساله بخش تناسب
تیک استعداد تحصیلی دکتری، حل مساله بخش تناسب پنج شنبه بیست و هشتم بهمن ۰۰ در این آموزش مبحث بسیار مهم تناسب از بخش حل مساله استعداد تحصیلی آزمون دکتری مورد بحث و بررسی قرار گرفته است. با توجه به اینکه در تمامی آزمونهای هوش، استعداد تحصیلی، GMAT موضوع تناسب تقریبا جزء سوالات ثابت آزمون به حساب می‌آید لذا آموزش این مبحث از اهمیت بالایی برخوردار است.
کاربرد انتگرال قسمت اول
تیک کاربرد انتگرال قسمت اول چهارشنبه بیست و هفتم بهمن ۰۰ ریاضی عمومی از مهمترین دروس تمام آزمونها ازجمله پایان ترم دانشگاهها، کنکور ارشد و دکتری به حساب می‌آید. به ویژه انتگرال و کاربرد انتگرال از چالشی ترین و پرسوال ترین مباحث این درس خواهد بود. با توجه به ضعف اکثر داوطلبان در این درس، دکتر پیروان با روشی مبتنی بر هندسه مساله و با حل تشریحی مسایل مهم اقدام به برگزاری دوره آموزشی تخصصی ریاضی عمومی نموده است.
استعداد تحصیلی دکتری، حل مساله بخش نظریه اعداد
تیک استعداد تحصیلی دکتری، حل مساله بخش نظریه اعداد چهارشنبه بیست و هفتم بهمن ۰۰ در این آموزش مبحث نظریه اعداد از بخش حل مساله استعداد تحصیلی آزمون دکتری مورد بحث و بررسی قرار گرفته است. با توجه به اینکه در تمامی آزمونهای هوش، استعداد تحصیلی، GMAT موضوع تئوری اعداد تقریبا جزء سوالات ثابت آزمون به حساب می‌آید لذا آموزش این مبحث از اهمیت بالایی برخوردار است.
نحوه خرید محصولات
تیک نحوه خرید محصولات یکشنبه دهم بهمن ۰۰ مشابه تمام سایتهای معتبر فروشگاهی، برای خرید محصول ابتدا باید حساب کاربری ایجاد کرد سپس خریداری نمود.
گالری تصاویر