menuordersearch
peymanpeyrovan.ir

سی و هشت

سفارش دلخواه آموزش و آموزش دلخواه
لگوی سایت
واژگان و درک مطلب دروس 4 تا 8
تیک واژگان و درک مطلب دروس 4 تا 8 یکشنبه یازدهم اردیبهشت ۰۱ با توجه به اهمیت بیش از پیش آموزش زبان انگلیسی در کلیه مقاطع تحصیلی و آزمونهای مربوط به ویژه کنکور ارشد، دکتری و آزمون زبان تافل دکتری و نبود مرجعی مناسب و کارآمد، گروه آموزشی دکتر پیروان اقدام به آماده‌سازی آموزشهای تخصصی زبان انگلیسی مطابق با روشهای نوین آموزشی به ویژه دانشگاه کمبریج و آکسفورد نموده است. در این آموزش مبحث مهم واژگان و درک مطلب (دروس 4 تا 8) با حل کامل تمرینات مربوط مورد بحث و بررسی قرار گرفته است. لازم به ذکر سایر دروس واژگان و درک مطلب و نیز گرامر (به طور کامل با پاسخ تمرینات) به طور منظم در سایت دکتر پیروان بارگذاری خواهد شد. این آموزش برای داوطلبان کنکور دکتری، دانشجویان دکتری جهت آزمون زبان تافل دکتری و نیز داوطلبان کنکور ارشد قابل استفاده است.
تحقیق در عملیات: روش M بزرگ و حالتهای خاص
تیک تحقیق در عملیات: روش M بزرگ و حالتهای خاص شنبه دهم اردیبهشت ۰۱ در این آموزش مبحث روش M بزرگ و نکات مربوط در حل مساله برنامه ریزی خطی با تاکید بر حل مساله و تعبیر هندسی مطالب مورد بحث و بررسی قرارگرفته است. با حل مسایل متنوع از منابع معتبر و بررسی تمام نکات موجود در این آموزش دانشجو به بالاترین سطح آمادگی خواهد رسید. این آموزش برای داوطلبان کارشناسی ارشد و دانشجویان کارشناسی رشته‌‌‌‌‌‌های ریاضی، مهندسی صنایع، سیستم‌‌‌‌‌‌های اقتصادی و اجتماعی، مدیریت، حسابداری، اقتصاد و ... قابل استفاده است.
تحقیق در عملیات: دوگان و نکات مربوط
تیک تحقیق در عملیات: دوگان و نکات مربوط شنبه دهم اردیبهشت ۰۱ در این آموزش مبحث مساله دوگان و نکات مربوط در حل مساله برنامه ریزی خطی با تاکید بر حل مساله و تعبیر هندسی مطالب مورد بحث و بررسی قرارگرفته است. با حل مسایل متنوع از منابع معتبر و بررسی تمام نکات موجود در این آموزش دانشجو به بالاترین سطح آمادگی خواهد رسید. این آموزش برای داوطلبان کارشناسی ارشد و دانشجویان کارشناسی رشته‌‌‌‌های ریاضی، مهندسی صنایع، سیستم‌‌‌‌های اقتصادی و اجتماعی، مدیریت، حسابداری، اقتصاد و ... قابل استفاده است.
واژگان و درک مطلب دروس 1 تا 4
تیک واژگان و درک مطلب دروس 1 تا 4 پنج شنبه هشتم اردیبهشت ۰۱ با توجه به اهمیت بیش از پیش آموزش زبان انگلیسی در کلیه مقاطع تحصیلی و آزمونهای مربوط به ویژه کنکور ارشد، دکتری و آزمون زبان تافل دکتری و نبود مرجعی مناسب و کارآمد، گروه آموزشی دکتر پیروان اقدام به آماده‌سازی آموزشهای تخصصی زبان انگلیسی مطابق با روشهای نوین آموزشی به ویژه دانشگاه کمبریج و آکسفورد نموده است. در این آموزش مبحث مهم واژگان و درک مطلب (دروس 1 تا 4) با حل کامل تمرینات مربوط مورد بحث و بررسی قرار گرفته است. لازم به ذکر سایر دروس واژگان و درک مطلب و نیز گرامر (به طور کامل با پاسخ تمرینات) به طور منظم در سایت دکتر پیروان بارگذاری خواهد شد. این آموزش برای داوطلبان کنکور دکتری، دانشجویان دکتری جهت آزمون زبان تافل دکتری و نیز داوطلبان کنکور ارشد قابل استفاده است.
آمادگی آزمون زبان تافل دکتری
تیک آمادگی آزمون زبان تافل دکتری پنج شنبه هشتم اردیبهشت ۰۱ آزمون زبان تافل دکتری یکی از مهمترین آزمونها به شمار می‌رود. با توجه به ضروری بودن نمره زبان برای تمام دانشجویان مقطع دکتری تخصصی و نیز داوطلبان کنکور دکتری کلیه رشته‌ها اهمیت این آزمون و لذا آموزش جامع آن بیش از پیش استنباط خواهد شد. در این آموزش درک مطلب و لغات ضروری به همراه ترجمه فارسی با مثال لغات و نیز ترجمه متون مختلف به همراه تستهای مربوط مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد. در ضمن سایر مباحث مانند گرامر و نکات شنیداری نیز در همین سایت به همراه آموزش آنلاین و حل تستهای مختلف ادوار مختلف در اختیار علاقه مندان قرار می‌گیرد. این آموزش برای داوطلبان کنکور دکتری زبان عمومی و کنکور ارشد قابل استفاده است.
آمادگی آزمون زبان تافل دکتری، مبحث جملات شرطی
تیک آمادگی آزمون زبان تافل دکتری، مبحث جملات شرطی پنج شنبه هشتم اردیبهشت ۰۱ آزمون زبان تافل دکتری برای تمام دانشجویان دکتری تخصصی دانشگاههای سراسری و آزاد ضروری است. با توجه به ضرورت این آزمون، آموزش بهینه در این خصوص اهمیت بالایی دارد. در این نمونه آموزش مبحث جملات شرطی مورد بحث و بررسی قرار گرفته است.
گالری تصاویر