menuordersearch
peymanpeyrovan.ir

ریاضی مهندسی: حل تمرین سری لوران

سفارش دلخواه آموزش و آموزش دلخواه
لگوی سایت
۱۴۰۱/۵/۱۲ چهارشنبه
(1)
(0)
ریاضی مهندسی: حل تمرین سری لوران
ریاضی مهندسی: حل تمرین سری لوران

نمونه سوال سری لوران

در مواردی که تابع مورد نظر در نقطه مزبور تحلیلی نباشد دیگر استفاده از سری تیلور امکان پذیر نیست. دراین وضعیت از بسط دیگری به نام لوران با احتساب توانهای منفی برای z استفاده خواهیم کرد. به ویژه در مطالعه نقاط منفرد توابع، محاسبه انتگرالهای مختلط و حقیقی و دیگر مباحث اساسی ریاضی مهندسی از سری لوران و نظریه حساب مانده ها استفاده خواهیم کرد. با بررسی نمونه سوال سری لوران از منابع مختلف و معتبر داخلی و بین المللی دانشجو از بررسی دیگر منابع معاف خواهد شد و به بالاترین مرز امادگی خواهد رسید.

جزوه سری لوران

با توجه به اهمیت سری لوران و پرسوال بودن این مبحث علاوه بر کلاسهای آنلاین، فیلم های آموزشی، جزوه سری لوران با تاکید بر حل مساله در اختیار علاقه مندان نیز قرار داده خواهد شد. در واقع جزوات بانک مساله خودآموز سری لوران با حل بیش از یکصد مساله تیپ و بنیادی تمام چالشهای مورد نیاز دانشجو را پوشش خواهد داد.

بسط لوران ریاضی مهندسی

از جمله تستهای پرتکرار و به نوعی ثابت در آزمونهای ارشد و دکتری، بسط لوران ریاضی مهندسی است. در کنار تعیین بسط لوران، مباحثی مانند رفتار سری، محاسبه حد مجموع، محاسبه انتگرال، تعیین نوع نقاط و نوع قطب‌ها محاسبه مانده و ... نیز در این آموزش مورد بحث و بررسی قرار گرفته است. با توجه به استقبال دانشجویان، تمام سوالات احتمالی مخاطبان گرامی به رایگان در بخش نظرات در ذیل هر آموزش به رایگان پاسخ داده خواهد شد.

 

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر
گالری تصاویر