menuordersearch
peymanpeyrovan.ir

حل قاعده‌مند معادله دیفرانسیل کوشی اویلر

سفارش دلخواه آموزش و آموزش دلخواه
لگوی سایت
۱۴۰۲/۱۱/۱۳ جمعه
(0)
(0)
حل قاعده‌مند معادله دیفرانسیل کوشی اویلر
حل قاعده‌مند معادله دیفرانسیل کوشی اویلر

معادلات کوشی اویلر

از جمله مهمترین دروس رشته‌های علوم‌پایه و فنی مهندسی در آزمونهای کنکور کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی، معادلات دیفرانسیل است. در این درس انواع معادلات مرتبه اول، دوم، معادلات با ضرائب ثابت و متغیر، معادلات همگن و ناهمگن و غیره مورد تجزیه و تحلیل قرار می‌گیرد. از مهمترین چالشهای دانشجویان در برخورد با یک مسئله معادلات دیفرانسیل، تشخیص نوع معادله و روش حل آن خواهد بود.

معادلات کوشی اویلر یکی از مهمترین معادلات دیفرانسیل مرتبه دوم با ضرائب متغیر است که بسیار مورد توجه طراحان کنکور قرار گرفته است. در حل معادلات کوشی اویلر همگن ابتدا باید معادله مشخصه مربوط را تشکیل داده و با توجه به وضعیت ریشه‌های معادله مشخصه، جواب عمومی را تعیین می‌کنیم. در ادامه با نمونه آموزش دکتر پیمان پیروان از بحث معادلات کوشی اویلر آشنا خواهیم شد. در این آموزش ابتدا به تشخیص معادله کوشی اوبلر پرداخته، سپس در قالب یک الگوریتم ساده جواب عمومی معادلات کوشی اویلر را می‌یابیم. در انتها بحث مفهومی و اثباتی حل معادلات کوشی اویلر برای آن دسته از دانشجویانی که به دنبال یادگیری عمیق هستند ارائه خواهد شد.

لازم به ذکر است با توجه به بالا رفتن سطح تستهای کنکور کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی، قطعاً آموزش‌های اصولی، قاعده‌مند و با تاکید بر حل مسئله پاسخ‌گوی نیاز داوطلبان خواهد بود. تمام آموزش‌های دکتر پیروان متناسب با آزمونهای جدید کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی با تاکید بر حل مسائل مختلف، متعدد و سطح بالا ارائه می‌شوند.

 

پکیج کامل آموزش معادلات دیفرانسیل، درس و مسئله

کاملترین آموزش معادلات دیفرانسیل مرتبه دوم، درس و مسئله

کاملترین آموزش معادلات دیفرانسیل، تبدیل لاپلاس، درس و مسئله

کاملترین آموزش معادلات دیفرانسیل، مرتبه اول، درس و مسئله

کاملترین آموزش معادلات دیفرانسیل، روش سری، درس و مسئله

کاملترین آموزش معادلات دیفرانسیل، دستگاه معادلات دیفرانسیل، درس و مسئله

حل تشریحی تستهای ریاضی عمومی و معادلات دیفرانسیل کارشناسی ارشد ۱۴۰۳

 

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر
گالری تصاویر