menuordersearch
peymanpeyrovan.ir

حل تمرین و تست ریاضی مهندسی مبحث آنالیز فوریه

سفارش دلخواه آموزش و آموزش دلخواه
لگوی سایت
حل تمرین و تست ریاضی مهندسی مبحث آنالیز فوریه
تصاویر
بیشتر
حل تمرین و تست ریاضی مهندسی مبحث آنالیز فوریه
(1)
(0)
فیلم آموزشی
وضعیت کالا : موجود
مدل کالا
فیلم آموزشی
تعداد
+
_
عدد
قیمت کالا
70,000 تومان
ویژگی‌های آموزش

تمرین سری فوریه با جواب

در این آموزش حل تمرین و تست سری فوریه با آموزش موضوع مربوط ارائه شده است. در واقع تمرین سری فوریه با جواب تشریحی و کلیه نکات مربوط به مخاطب آموزش داده شده است. تمام تمرینات از منابع معتبر، آزمونهای پایان ترم دانشگاههای معروف، کنکور ارشد و دکتری انتخاب شده و دانشجویان با بررسی دقیق آنها به بالاترین سطح آمادگی رسیده و از هر کتاب و منبع آموزشی دیگر مستقل خواهند شد.

 

جزوه سری فوریه

با توجه به استقبال دانشجویان از آموزشهای این سایت، دکتر پیروان جزوه سری فوریه در قالب درس و بانک مساله خودآموز را نیز در اختیار علاقه مندان قرار داده است. در واقع کلاسهای آنلاین، فیلم های آموزشی و جزوات بانک مساله از جمله آموزشهای اصولی این سایت هستند.

 

تبدیل فوریه

از جمله تبدیلات مهم در ریاضی مهندسی، تبدیل فوریه است. در این آموزش ابتدا با تعریف و رابطه اصلی تبدیل فوریه آشنا خواهیم شد. پس از بررسی نکات اولیه و محاسبات مربوط به تحلیل چالشهای رایج تبدیل فوریه به ویژه سوالات مهم دانشجویان می‌پردازیم. در واقع بحث ناسره بودن انتگرال در رابطه تبدیل فوریه، محاسبه با کمک فرمول مانده ها، تبدیل فوریه وارون و دیگر نکات مورد نیاز با جزییات مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

انتگرال فوریه

پس از سری فوریه یکی دیگر از مباحث معروف در ریاضی مهندسی، انتگرال فوریه است. در واقع محاسبه ضرائب و تعیین رفتار انتگرال فوریه از مهمترین سوالات این مبحث به شمار خواهد رفت. به بیان دقیق تر از مهمترین مسایل اشتورم لیوویل منفرد می‌توان از نوع اول) به مولد انتگرال فوریه و از نوع دوم) به مولد سری فوریه بسل و لژاندر اشاره کرد. در این آموزش تمام مباحث فوق الذکر در قالب حل تمرین و تست به دانشجویان و مخاطبان گرامی آموزش داده می‌شود.

حل معادله با تبدیل فوریه

در کنار روشهای معروف مانند روش جداسازی، روش دالامبر و ... می‌توان با کمک تبدیل فوریه معادلات با مشتقات جزیی را حل کرد. در واقع حل معادله با تبدیل فوریه از جمله مباحث مهم آنالیز فوریه است. مانند تبدیل لاپلاس پس از اعمال تبدیل فوریه از طرفین معادله و پس از مرتب سازی با تبدیل فوریه وارون معادله مزبور قابل حل است. با بررسی مسایل متنوع و معروف حل معادله با تبدیل فوریه از دیگر مباحث این آموزش به شمار خواهد رفت.

سرفصل مطالب
  • تعیین سری فوریه
  • تعیین حد مجموع سری فوریه
  • بررسی همگرایی نقطه ای و یکنواخت سری فوریه
  • بسط سینوسی فوریه
  • بسط کسینوسی فوریه
  • محاسبه انتگرال فوریه
  • محاسبه تبدیل فوریه
  • تبدیل فوریه معکوس
  • حل معادلات با مشتقات جزیی با کمک تبدیل فوریه
  • مباحث ویژه
نمونه فایل

جهت اطمینان کاربران محترم از کیفیت آموزش نمونه فیلم آموزشی رایگان سری فوریه در ادامه با کیفیت FULL HD (1080P) موجود است.

 

مدرس: دکتر پیمان پیروان