menuordersearch
peymanpeyrovan.ir

حل تشریحی استعداد تحصیلی دکتری ۱۴۰۲ علوم انسانی قسمت چهارم

سفارش دلخواه آموزش و آموزش دلخواه
لگوی سایت
۱۴۰۲/۱۰/۷ پنج شنبه
(0)
(0)
حل تشریحی استعداد تحصیلی دکتری ۱۴۰۲ علوم انسانی قسمت چهارم
حل تشریحی استعداد تحصیلی دکتری ۱۴۰۲ علوم انسانی قسمت چهارم

مشاوره تخصصی کنکور دکتری

آمادگی و تدارک دیدن نشانه حرفه‌ای بودن است. بسیاری از داوطلبان بدون آگاهی کافی و کامل از مسیر آماده‌سازی، کار را شروع می‌کنند و بعد از مدت کوتاهی به دلایل مختلف دچار ناامیدی و وقفه خواهند شد. از جمله اولین کارهایی که باید انجام دهید شروع آگانه نام دارد.

به خصوص در مسیر آماده‌سازی کنکور، آگاهی از موارد زیر بسیار به شما کمک خواهد کرد.

تعداد دروس عمومی و تخصصی، زمان پاسخ گویی، سطح دشواری مطالب، تعداد سوالات آزمون، ضریب تاثیر دروس، تامین منابع مفید و جدید، تحلیل آزمونهای چندسال اخیر(جدید و نه گذشته دور)، چند نمونه از کارنامه داوطلبان با رتبه‌های مختلف. جهت دریافت رایگان برنامه ریزی و مشاوره تخصصی کنکور دکتری لطفا کلیک نمایید.

 

مراقب گزینه‌های به ظاهر درست باشید!

در انتخاب گزینه نهائی به هیچ وجه سطحی‌نگر و رئوف نباشید. در تستهای جدید کنکورهای مختلف، طراحی گزینه‌ها با دقت و مهارت بالا انجام گرفته و با روانشناسی ذهن داوطلب به سادگی گزینه‌های غلط نمایان‌تر می‌شوند. بهترین استراتژی کنترل مجدد مفروضات تست و سخت‌گیری اگاهانه در تحلیل و استفاده از نکات درسی است. در واقع با توجیهات صوری خود را مجاب نکنید. لازم به ذکر است پاسخ ندادن به این تستها همواره بهتر از پاسخ مشکوک دادن است.

 

سخت‌کوشی و استقامت قابل پرورش هستند

در حالت کلی سخت کوشی و استقامت در حوزه آموزش و به خصوص آزمون‌های تستی، شامل دو مرحله خواهد بود. در مسیر آماده سازی تا می‌توانید سخت کوش باشید. از هر فرصت و زمانی برای افزایش مهارت‌های علمی خود استفاده کنید. در جریان باشید که تمام رقبا نیز شرایط شما را دارند. کسانی که قبل از شما به هدف مشترک علمی رسیدند نیز همین شرایط را تجربه کردند. بر استقامت خود بیافزایید و با تلاش مضاعف طی مسیر کنید. در کنار اراده و قدرت فکر، انجام تمرینات منظم و ساده ورزشی بسیار مفید هستند. بخش دوم و حساس‌تر، سخت‌کوشی و اسقامت در جلسه آزمون است. مدنظر داشته باشید که در روز آزمون قرار است حدود ۴ تا ۵ ساعت در شرایطی معمولی روی یک صندلی چوبی بنشینید و با تمام قوا به مبارزه برای حل مسائل بپردازید. خستگی جسمی و ذهنی به ویژه در ثلث پایانی زمان جلسه بسیار تعیین کننده است. مثال معروف فوتبال ۹۰ دقیقه است را مدنظر داشته باشید. بسیاری از اتفاقات مهم بازی‌های سرنوشت ساز در ۱۵ دقیقه پایانی رخ می‌دهد. نباید خستگی باعث شود تستهای پایانی را از دست بدهید.

بهترین استراتژی این است که از قبل و در طول مسیر چندماهه منتهی به کنکور خود را برای این شرایط مهم آماده کنید. شبیه‌سازی جلسه آزمون، نشستن حداقل ۴ ساعت روی صندلی و حل مسائل مختلف به طور جدی، حل کامل تستهای سالهای گذشته منتهی شبیه روز آزمون، شرکت در آزمون‌های آزمایشی حضوری و آنلاین (البته مناسب نه آزمون‌های تجارتی!) از جمله مواردی است که باعث افزایش استقامت و سخت‌کوشی شما در جلسه آزمون خواهد شد.

فایل کامل برنامه‌ریزی تخصصی دکتر پیروان را به رایگان دریافت کنید.

 

نمونه حل تشریحی تستهای استعداد تحصیلی دکتری را به رایگان از اینجا دریافت کنید.

 

آموزش‌های قاعده‌مند استعداد تحصیلی دکتر پیروان

 

فیلم حل تشریحی تستهای حل مسئله از استعداد تحصیلی دکتری علوم انسانی ۱۴۰۲ در ادامه

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر
گالری تصاویر