menuordersearch
peymanpeyrovan.ir

آموزش های رایگان

سفارش دلخواه آموزش و آموزش دلخواه
لگوی سایت
استعداد تحصیلی: حل مساله مبحث تناسب
تیک استعداد تحصیلی: حل مساله مبحث تناسب سه شنبه چهارم مرداد ۰۱ در این آموزش مبحث تناسب از درس حل مساله استعداد تحصیلی ویژه آزمون دکتری و ارشد مورد بحث و بررسی قرار گرفته است. آموزش کلیه مباحث، حل تشریحی تستهای کنکور دکتری استعداد تحصیلی، ارائه نکات تستی و بررسی پرسشهای احتمالی دانشجویان از جمله مطالب این آموزش هستند. این آموزش برای داوطلبان کنکور دکتری کلیه رشته ها و نیز داوطلبان ارشد رشته مدیریت کسب و کار (MBA) قابل استفاده است.
استعداد تحصیلی: مهارت های عددی
تیک استعداد تحصیلی: مهارت های عددی سه شنبه چهارم مرداد ۰۱ در این آموزش مبحث مهارت های عددی از درس استعداد تحصیلی ویژه آزمون دکتری و ارشد مورد بحث و بررسی قرار گرفته است. آموزش کلیه مباحث، حل تشریحی تستهای کنکور دکتری استعداد تحصیلی، ارائه نکات تستی و بررسی پرسشهای احتمالی دانشجویان از جمله مطالب این آموزش هستند. این آموزش برای داوطلبان کنکور دکتری کلیه رشته ها و نیز داوطلبان ارشد رشته مدیریت کسب و کار (MBA) قابل استفاده است.
ریاضی متوسطه: هندسه کنکور (ریاضی و تجربی)
تیک ریاضی متوسطه: هندسه کنکور (ریاضی و تجربی) یکشنبه بیست و ششم تیر ۰۱ هندسه از جمله دروس مهم و اساسی در تمام آزمونهای تستی مربوط به شمار خواهد رفت. با توجه به ضعف آموزش در این درس و نبود مرجعی مناسب، متاسفانه اکر داوطلبان امتیاز لازم در این درس را کسب نخواهند کرد. دکتر پیروان دانش آموخته دکتری تخصصی ریاضیات با تجربه حداقل بیست ساله، اقدام به برگزاری کلاسهای آنلاین تضمینی، فیلم های آموزشی و جزوات بانک مساله خودآموز نموده است. در این نمونه اموزش بحث میانه در مثلث و ارتباط میانه با مساحت مورد بحثو بررسی قرار گرفته است.
حل تشریحی تستهای ریاضی و آمار کنکور دکتری ۱۴۰۱
تیک حل تشریحی تستهای ریاضی و آمار کنکور دکتری ۱۴۰۱ چهارشنبه هجدهم خرداد ۰۱ در این نمونه فیلم تستهای ریاضی و امار کنکور دکتری ۱۴۰۱با آموزش موضوع مربوط مورد بحث و بررسی قرار گرفته است. در واقع علاوه بر حل تشریحی و کامل تستهای کنکور دکتری مباحثی از جمله: نحوه تشخیص موضوع تست و فرمول، چالشهای احتمالی دانشجو، انواع تله‌های علمی و محاسباتی، بهره برداری از گزینه جهت تشخیص مبحث و روشهای تستی و ... به تفصیل و برای اولین بار در ایران ارائه شده است. سایر تستها از جمله استعداد تحصیلی، ریاضی مهندسی، معادلات دیفرانسیل، تحقیق در عملیات، ریاضی و آمار مجموعه مدیریت و کلیه دروس تخصصی ریاضی به همراه اموزش کامل دروس در همین سایت در قالب فیلم آموزشی و کلاسهای انلاین در اختیار دانشجویان قرار داده خواهد شد.
حل تشریحی تستهای دکتری ۱۴۰۱ استعداد تحصیلی فنی مهندسی
تیک حل تشریحی تستهای دکتری ۱۴۰۱ استعداد تحصیلی فنی مهندسی چهارشنبه هجدهم خرداد ۰۱ در این نمونه فیلم تستهای استعداد تحصیلی کنکور دکتری ۱۴۰۱با آموزش موضوع مربوط مورد بحث و بررسی قرار گرفته است. در واقع علاوه بر حل تشریحی و کامل تستهای کنکور دکتری مباحثی از جمله: نحوه تشخیص موضوع تست و فرمول، چالشهای احتمالی دانشجو، انواع تله‌های علمی و محاسباتی، بهره برداری از گزینه جهت تشخیص مبحث و روشهای تستی و ... به تفصیل و برای اولین بار در ایران ارائه شده است. سایر تستها از جمله استعداد تحصیلی، ریاضی مهندسی، معادلات دیفرانسیل، تحقیق در عملیات، ریاضی و آمار مجموعه مدیریت و کلیه دروس تخصصی ریاضی به همراه اموزش کامل دروس در همین سایت در قالب فیلم آموزشی و کلاسهای انلاین در اختیار دانشجویان قرار داده خواهد شد.
حل تشریحی تست‌‌‌‌های دکتری ۱۴۰۱ استعداد تحصیلی حل مساله قسمت دوم
تیک حل تشریحی تست‌‌‌‌های دکتری ۱۴۰۱ استعداد تحصیلی حل مساله قسمت دوم چهارشنبه هجدهم خرداد ۰۱ در این نمونه فیلم تستهای استعداد تحصیلی کنکور دکتری ۱۴۰۱با آموزش موضوع مربوط مورد بحث و بررسی قرار گرفته است. در واقع علاوه بر حل تشریحی و کامل تستهای کنکور دکتری مباحثی از جمله: نحوه تشخیص موضوع تست و فرمول، چالشهای احتمالی دانشجو، انواع تله‌های علمی و محاسباتی، بهره برداری از گزینه جهت تشخیص مبحث و روشهای تستی و ... به تفصیل و برای اولین بار در ایران ارائه شده است. سایر تستها از جمله استعداد تحصیلی، ریاضی مهندسی، معادلات دیفرانسیل، تحقیق در عملیات، ریاضی و آمار مجموعه مدیریت و کلیه دروس تخصصی ریاضی به همراه اموزش کامل دروس در همین سایت در قالب فیلم آموزشی و کلاسهای انلاین در اختیار دانشجویان قرار داده خواهد شد.
گالری تصاویر